Benu A.M.S.

Go to content

Main menu

Splošni pogoji poslovanja



K začetku vzdrževalnih del se pristopi po prejetju nakazila v višini najmanj 50% vrednosti izdanega predračuna za zadevno plovilo na tekoči račun Benu A.M.S. d.o.o.

V predračun so zajeta dela, rezervni deli, znan potrebni drobni potrošni material in administrativne storitve povezane z deli, ki jih je naročil lastnik, njegov predstavnik ali organizacija za vodenje stalne plovnosti, katera skrbi za zadevno plovilo.

Vsa naknadno zahtevana dela in odprava okvar ali napak, ki so odkrite po začetku izvajanja del, se pošlje z dodatno specifikacijo stroškov v pisno potrditev lastniku, njegovemu predstavniku ali organizaciji za vodenje stalne plovnosti, ki skrbi za zadevno plovilo. Brez pisne potrditve se ne prične z izvajanjem le teh.

Po zaključenih delih se izda račun za vsa opravljena dela, material in administrativne storitve, katerega razlika med predplačilom in izdanim računom mora biti v celoti poravnana pred izdajo plovila lastniku ali njegovemu predstavniku v prevzem.

Tri dni od poslanega računa lastniku, njegovem predstavniku ali organizaciji za vodenje stalne plovnosti, ki skrbi za zadevno plovilo, po pošti in elektronski pošti se začne zaračunavati parkirnina za ne-prevzeto plovilo zaradi zasedanja površin (razen v primeru kadar zaradi vremenskih razmer prevzem ni bil mogoč ali je bil sklenjen drugačen dogovor).


Matjaž Gruber,
Direktor




      
DOMOV

                                                                                                                                              

Back to content | Back to main menu